Den Store Norske Vintersportmessen møter entusiastisk og lekende sitt publikum som liker snø - med aktiviteter, butikk, konkurranser og stands.

Norsk vintersport i fokus
Kongsberg Skisenter og Oslo Skisenter Grefsenkollen som eies av førstnevnte, melder at de synes det er positivt at det endelig kommer en egen vintersportmesse. - Her kan man profilere seg sammen med andre vintersportssaktører. Vi har følt at norsk vintersport har druknet litt i kampen med eksotiske, varme reisemål på tidligere messer. Det er den nære fritiden som er viktigst for oss, og her kan skisentrene vise seg frem. Det blir fint å møte publikum med informasjon, presentere årets nyheter og oppgraderinger i anleggene. Vi gleder oss!

Ny messe
- Vintersportmessa åpner en ny arena for vinter-Norge, sier daglig leder Nils Marius Otterstad og grunnlegger Julius Solheim: - Bakgrunnen for etableringen er primært på grunn av at dette er noe vi mangler i Norge i dag. Messen skal representere og promotere et bredt og representativt spekter av norske og internasjonale produkter og aktører innen vintersport.
Messen vil være et viktig møtested for publikum der aktører innen norsk vintersport i 2010 er synlige. Importører, distributører, innkjøpere og forbrukere skal bidra til å lage den største og viktigste begivenheten for vinter-Norge.

For og med publikum
Publikum kan glede seg over en opplevelsesrik messe. På programmet er det alt fra produktlanseringer, Big Jump show, signering av Team-kjørere, filmpremierer, konkurranser og smørekurs. Og har du barnepass, har vi tenkt på det også, sier Julius og henviser til Donald Duck-loungen på messeområdet.